Benvolguda veïna,
benvolgut veí,
Com a primera dona cap de llista en la història de la Granada, i en nom de la llista que represento, tinc l’honor d’encapçalar la candidatura que es va engegar ara fa quatre anys. Una candidatura que vol continuar aportant pensaments renovadors i noves maneres d’entendre la política i, sobretot, amb moltes ganes de treballar, amb compromís, dedicació i esforç, duent a terme una gestió de portes obertes, amb un projecte just, social i de futur.
El nostre programa serà el fidel reflex de les necessitats reals del municipi i de totes les propostes i suggeriments que hem rebut durant la legislatura passada.
Som conscients del pes i responsabilitat que comporta governar, repte que assumim amb enorme il·lusió i amb l’objectiu d’impulsar totes aquelles iniciatives i demandes veïnals. Ens agrada escoltar i donar resposta als problemes, treballant per a les persones i tenint com a objectiu el desenvolupament i progrés del nostre poble.
Creiem fermament en l’honradesa de la política com el mitjà a través del qual podem transformar les coses i millorar les nostres vides. Per tot això, afrontem aquest nou repte amb la il·lusió més gran, amb plena confiança i el ferm propòsit de continuar treballant pel benestar de la Granada.
Laia Bernet Catasús
Junts per la Granada – Compromís Municipal